Kursy walut: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [więcej...]
Darmowa bramka SMS
Język: polski english

* Profil podstawowy

  • Firma
  • Oferty (0)
  • Produkty (1)
  • Firm Rank(0)
  • Kontakt

 


*Ta firma posiada tylko prezentacje podstawową.
Poznaj możliwości profilu Sprawdzony partner oraz Eurofirma

Dedal Konsulting s.c.

[Polska]Szkolenia handlowe

Prześlij produkt znajomemu Dodaj produkt do schowka

PRZYKŁADOWE PROGRAMY SZKOLEŃ HANDLOWYCH

NEGOCJACJE HANDLOWE

Cele szkolenia: Rozwinięcie umiejętności uczestników w zakresie przygotowania i przeprowadzania skutecznych negocjacji z kontrahentami firmy.

Czas: 2 dni ( 16 h lekcyjnych). Maks. Liczba uczestników : 10 osób.

Zakres tematyczny szkolenia:

Przygotowanie do negocjacji
• Przygotowanie strategii negocjacyjnej (cel, BATNA, OPK, strategia „win-win”, inne strategie)
• Przygotowanie taktyki negocjacyjnej (dane o stronie przeciwnej – słabe i mocne strony, autoanaliza swoich umiejętności, wybór taktyki, opracowanie taktyk neutralizujących)
• Przygotowanie pola (miejsce, czas, uczestnicy, materiały, sprzęt i wyposażenie techniczne)
Struktura negocjacji oraz pomocne narzędzia
• Ogólny plan przebiegu rozmowy (cel rozmowy, zakres i kolejność tematów, czas dla obu stron, notatki i zapisy)
• Język negocjacji, tryb warunkowy i „balon próbny” jako narzędzia prowadzenia rozmowy
• Charakterystyki psychologiczne negocjatorów
• Teorie potrzeb w negocjacjach
• Pomocne zapisy
Prowadzenie negocjacji
• Stworzenie atmosfery, budowa pozycji
• Określenie zasad przebiegu i czasu rozmowy
• Ocena celów drugiej strony (ich BATNA)
• Zdefiniowanie obszaru negocjacji
• Pytania i słuchanie, oświadczenie, notatki
• Targowanie się
• Techniki wywierania wpływu i techniki obronne (kilkanaście technik do zastosowania i ich neutralizacja)
• Zmiana stanowisk (odwrócenie) i szukanie rozwiązań
• Impas i wychodzenie z impasu
• Podsumowanie i zakończenie negocjacji – reżim ustaleń
Najczęstsze błędy negocjatora – jak ich nie popełnić, jak naprawić?
Zakończenie szkolenia
• Podsumowanie nabytej wiedzy i umiejętności
• Wręczenie certyfikatów ukończenia szkolenia

PODSTAWOWE TECHNIKI SPRZEDAŻY I PROWADZENIA SPOTKAŃ HANDLOWYCH

Cele szkolenia :

• Tworzenia wizerunku profesjonalnego handlowca
• Przygotowania i przeprowadzenia wizyty handlowej
• Wykrycia potrzeb klienta i dopasowania do nich rozwiązania
• Budowania pozytywnych relacji z klientem
• Radzenia sobie z zastrzeżeniami klienta
• Zasad prowadzenia negocjacji handlowych

Czas: 2 dni ( 16 h lekcyjnych). Maks. Liczba uczestników : 12 osób.

Zakres tematyczny szkolenia:

Profesjonalny Handlowiec i jego wizerunek
• Zdefiniowanie wizerunku profesjonalnego handlowca
• Kształtowanie skutecznej postawy i odpowiedniego nastawienia
• Doskonalenie wizerunku i skuteczności działania poprzez pracę z ciałem, gestykulacją, postawą i mimiką
• Wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru
Spotkanie z Klientem – Podstawy Wizyty Handlowej
• Etapy wizyty handlowej - krok po kroku , droga prowadząca do skutecznej sprzedaży
• Sztuka nawiązywanie kontaktu – w rozmowie telefonicznej i podczas spotkania
• Efektywne badanie potrzeb klienta – profesjonalne doradztwo i dbałość o interesy klienta kluczem do długotrwałej współpracy
• Sztuka zadawania pytań i aktywnego słuchania jako skuteczne narzędzia prowadzenia rozmowy handlowej
Zadaj pytanie

 

Dodatkowe informacje:

Miejsce produkcji:Cały kraj
Marka:Dedal Konsulting
Cena:Zapytaj o cenę
Czas dostawy:14 dni

 

Sprawdź produkty w kategorii: Usługi dla firm ->Nauka -> Kursy, Szkolenia

 
     
 

Dedal Konsulting s.c.

Ulica:Brzozowa Droga
Miasto:Ustanów
Kod pocztowy:05-540
Region:mazowieckie
Kraj:Polska
Telefon: +48 22 7361826
Faks: +48 22 7361826

Osoba kontaktowa

Imię i Nazwisko: Jacek Olkowski
Telefon stacjonarny: +48 22 7361826
Telefon komórkowy: +48 509444452
Zadaj pytanie

 
     


Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję